PUNK

Három és kettő

avagy Zsugás korba léptem

2022. október 19. - Skiyoker

Sziasztok! újabb év telt el, én meg megint egy évvel öregebb lettem.ezen felbuzdulva ajándékként egy egész kis pakkot kaptok. Ahogy arról már korábban is értekeztem, szeretnék ezeken a napokon olyan cuccokat kitenni, melyekhez kicsit több közöm van, mint amikhez az elmúlt pár évben, de egy így is becsúszott a három közé. Sebaj, így legalább a háromból kettő passzol az életkorom számjegyeihez és még a hírcímnek is lesz értelme.

s20.pngElsőnek jöjjön valami, aminek mindenki örülni fog. Bár van egy olyan ökölszabály honosító körökben, hogy az eredeti megjelenéstől számított egy éven belül nem kellene egy képregénynek kikerülnie, de úgy gondoltam a jeles nap alkalmából tehetek egy kivételt. Jöjjön tehát a csomag kakukktojása, a Sillage 21. része, mely egy elég aktuális témát boncolgat (nyilván a maga módján) és melyért továbbra is jár a köszönet Bélának, aki készül még valamire, amiről azonban egyenlőre nem árulhatok el semmit.

 

p_bitn.pngMásodiknak jöjjön egy Predator-remix, méghozzá a Találkozás az éjszakában című szösszenet, melynek eredeti változatáért köszönet jár Oroszinak, Gyurcykának és HeirToGreivousnak. Írónk ezúttal Steve Seagle (Mutatványos és A Maszk) volt míg rajzolónk Duncan Rouleau aki mindenféle X (Men is, Faktor is) és Venom füzeteken dolgozott többek között. Eme sztorit igazából még az idei PUNKösdre kezdtem el csinálni beugrósnak, de végül nem lett rá szükség, de nem akartam veszni hagyni, így most itt van.

 

 

 

tm_ab.pngVégül jöjjön egy tényleg utolsó Maszk-füzet. Aki emlékszik még A Terminator Artbookra az tudja, mi jön. Ugyanez csak nagyobban és Maszkosabban, tehát az Omnibus kötetekbe bekerült szöveg mentes (nem minden esetben) borítók gyűjteménye, egy amolyan best off  a legjobbakból. Kicsit ez is úgy járt, mint a fentebbi Predator, azzal a különbséggel, hogy ezzel meg nem végeztem időben, helyette ugrott be anno a Sillage 20-as.

 

 

 

Remélem, mindenki talál magának kedvére valót, most már csak annyit mondhatok, így a végére

Boldog szülinapot nekem (szerénység a köbön)!

Skiyoker

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr1917958052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása