PUNK

A főbenjáró

2022. április 01. - Skiyoker

us_01.pngSziasztok! Nem igazán akarom hosszúra nyújtani a bevezetőt, a lényeg, hogy hét, azaz 7 évesek lettünk. Persze megint jöhetnék "a ki hitte volna annak idején, hogy ilyen sokáig bírom/bírjuk az iramot"- szöveggel, de ezt már tavaly elsütöttem. Helyette hoztam néhány statisztikát, ami engem is meglepett:

  • eddig összesen 329 képregény került ki (fene tudja, én egy jó ideje már nem számolom)
  • eddig összesen 86 bejegyzést írtam (megjegyzem, azt hittem több lesz)
  • és az eddigi legnépszerűbb képregény: A Sötét Zsaruk első sorozatának első része 449db letöltéssel (ennél konkrétan leestem a székről)

Természetesen jár a köszönet mindenkinek, aki ilyen-olyan módon segített, hogy még mindig itt legyen és még mindig aktív legyen az oldal, főként Loisnak, Bélának és Keildavidnak, tartsátok meg jó szokásotokat. De a legnagyobb köszönet neked jár. Igen neked, nyájas olvasó, mert nélküled nem lenne igazi ez az egész buli.

És most jöjjön a +1 (mármint bejegyzés és képregény), melyért ismét csak Bélát illeti a köszönet. Alanyunk Sam Bácsi, az USÁ-t megszemélyesítő alak, akiből idővel képregényhős is lett, főként a DC berkein belül. Alex Ross (nem hiszem, hogy magyarázni kéne, ki ő) és már-már állandó alkotótársa Steve Darnall kicsit csavartak a helyzeten, ugyanis Sam Bácsit tévképzetek gyötrik. Látomások, melyek az Egyesült Államok történetének nem túl dicsőséges pillanataiba viszik. Előre szólok, nem egy könnyű olvasmány, de egy próbát mindenképpen megér a Sam Bácsi 1. része, a folytatás pedig remélhetőleg még idén érkezik

Boldog Szülinapot Nekünk,

Skiyoker és az egész PUNKomics csapat.

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr9017795387

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása