PUNK

Iskolás korba léptünk!

2021. április 01. - Skiyoker

lsdd10.pngSziasztok! Ahogy az elmúlt hat évben, április 1-e most is különleges nap. Igen ez az a nap, amikor ezen blog alapítását ünnepeljük. Fene se gondolta akkor, hogy ilyen sokáig húzza az oldal s bár voltak jobb és rosszabb időszakok, valahogy mindig sikerült talpon maradni. Persze ha rajtam múlik, akkor még nagyon sokáig így fog menni, amiért persze köszönet jár nektek és mindazoknak, akik ilyen-olyan módon, de segítették a munkát.

No de hagyjuk a szentimentális közhelyeket és ha már a köszönetnyilvánításnál tartunk, mindenképpen jár belőle Keildavidnak és Bélának (meg egy picit nekem), hogy elkészítették a régóta várt SárkányVér 10. részét. A legutóbbi album igazi cliffhangerrel zárult, hiszen a jó Meriadec kapitányt éppen felakasztották (ha belegondolunk, hogy szegény feje azóta ott lógott...). Természetesen nem kell kedvenc Hannibalunk miatt aggódni, rövid úton megoldódik eme függő játszma. Emellett megismerkedhetünk közelebbről Lilith-tel, kapitányunk lányával, mivel a mai leginkább az ő története, mialatt persze hőseink végre elérik Dél-Amerikát.

Ennyivel viszont nem ússzátok meg, jó ideje gondolkodtam már azon, milyen fura, hogy a szülinapi frissítésekhez szinte alig van közöm és szerettem volna valami olyat is átadni nektek, amit tényleg én csináltam. Jó pár éve vannak már nálam elfekvőben mindenféle képregény-ötletek arra várva, hogy majd egy szép napon megvalósuljanak. Ezek közül választottam egyet, az Egeret, aki talán a legelső volt a sorban. Úgy voltam vele, hogy ha talán soha nem is lesz belőle kézzelfogható képregény, mivel durván 14 éves korom óta velem van (igaz, az akkori változat még nagyon más volt, mint ez) tartozom neki annyival, hogy a nagyközönség elé tárom, igaz csak szöveges változatban. Pár vázlatrajz egyébként készült hozzá, csak jelen bejegyzés írásakor halvány gőzöm sincs hová tehettem őket. Megjegyzem, talán jobb is, hogy soha nem próbáltam magam megrajzolni, ilyen téren lassan dolgozom és rettentően kritikus vagyok a saját munkámmal szemben, szóval valószínű, hogy még mindig az első oldal első paneljánál tartanék. Nos, fogadjátok szeretettel/megértéssel/egyébbel (megfelelő rész aláhúzandó),

boldog szülinapot nekünk!

Skiyoker. 

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr216487800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása