PUNK

Ez egy izé

2021. március 14. - Skiyoker

tm_oma_01.pngSziasztok! Ma letudjuk A Maszk film hivatalos adaptációjának első felét. Bár ez a kijelentés némi korrekciót igényel, ugyanis sehonnan sem tudtam füzetenkénti változatot beszerezni, így önhatalmúlag vágtam ketté a sztorit, emellett kreditoldalt is magam kellett barkácsolnom, ráadásul a borító összehozása egy külön bravúr volt, szóval akár nevezhetjük "Skiyoker Cut"-nak is. A sztorit nem részletezem, úgyis ismeri már mindenki, aki meg nem az szerintem a filmmel jobban jár, az a némi plusz ami a képregénybe belekerült (alá Darkman adaptáció), az meg nem sok vizet zavar. Hogy miért vagyok ilyen véleménnyel? Nos nem a Michael Fallon (pár regény, azok se túl érdekesek) és Mark Verheiden (ugye nem várok ennyi idő után referenciát tőle?) által írt történetről van szó (bár túl sok dolguk nem lehetett vele) hanem Kilian Plunkett (The Matrix Comics, asszem több sztorit is ő rajzolt) műveivel. Egyébként nem tartom őt rossz rajzolónak, de hogy valaki ennyire ne legyen képes eltalálni a karaktereket, az azért ütős. Szegény Jim Carrey is kapott rendesen, de Cameron Diazt elsőre fel sem ismertem. Mindennek ellenére azért azt mondom, hogy rajongóknak kötelező. S míg el nem felejtem, ahogy általában filmadaptációknál lenni szokott, most is felhasználtam a film magyar nyelvű feliratát, melyért köszönet jár Buleknak. Ha esetleg olvasod, köszi! Asszem mára ennyi volt,

viszlát.

Skiyoker. 

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr4816461228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása