PUNK

4!!!

2019. április 01. - Skiyoker

lsdd5.png

Sziasztok! Bizony, ahogy tegnap írtam, nagy nap a mai, mivel ma 4 (azaz négy) évesek lettünk!!! Nehéz elhinni, hogy már ennyi, pedig amikor elkezdtem, tudtam, hogy nem egy ötperces fellángolás lesz az egész, de még én sem gondoltam, hogy idáig is sikerül eljutni. Persze mindez nektek köszönhető, hiszen nélkületek nem sikerült volna (na jó, akkor is csináltam volna, ha a kutya se jár ide, csak akkor most nem írnám le eme a sorokat). Külön köszönet illeti még azokat, akik aktívan is segítették az oldal munkáját, nem véletlenül kaptak tiszteletbeli- vagy rendes tagi kinevezést:

  • Rico74
  • Gyurcyka
  • Keildavid
  • Béla

Elnézést, ha esetleg valakit kihagytam volna. Ha már Bélánál tartunk, térjünk is rá a szülinapi ajándékra, mely nem más, mint a SárkányVér 5. kötete (Sartana, ráhibáztál), melynek beírását ismét neki köszönhetjük. Már csak azért is mert nem akármilyen munkát végzett, konkrétan az állam lyukat vágott a padlóban, amikor megláttam a végeredményt. A történetben valahol ott járunk, hogy kedvenc kapitányunk továbbra is folytatja a Cagliostro gróffal folytatott játszmáját, miközben újabb részletek kerülnek elő a múltból, ráadásul hőseink sellőkkel is találkoznak (lesz pucérkodás dögivel), Elween és Meriadec kapitány kapcsolata is érdekes fordulatot vesz (de, még milyet!). Nos,

Boldog Szülinapot Nekünk!

Skiyoker.

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr4814732107

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása