PUNK

Toplista, 2015. November, avagy Kis Hírek egy Kis Oldalról

2015. december 05. - Skiyoker

Sziasztok. Ahogy szerdán írtam, a mai toplista jó hosszú lesz. Kaja bekészítve? Remek. Akkor Let's do it!

 Első körben persze a lista jön, már csak azért is, mert havi csúcs született, ami V és (most már nyugodtan nevezhetem így) riválisa Predator közösen hozták össze. Mostantól a 14(!!!) egy kifejezetten szép szám nekem. Ráadásul úgy tűnik egyre többen leszünk, mivel a Maszk és feketeruhás barátaink is jobban szerepeltek. Az összesített listán folytatódik a V vs Harcosok pofozkodás, mennyiségben döntetlen, résztvevők számában pedig V vezet.


A második napirendi pont következik, aminek szerintem mindenki örülni fog. Említettem én jutalmat az aktivitásotokért, s mivel úgy is nyakunkon a Mikulás (nem szó szerint), meg sajnos V-től is hamarosan könnyes búcsút kell vennünk, ezért úgy döntöttem beleszólási jogot kaptok, hogy kiválaszthassátok az oldal következő hősét. Ehhez persze versenyzőkre is szükség van, ismerjük hát meg őket.

DARKMAN (3+6+4 füzet)
Sam Raimi másodszülött gyermeke (vigye el a Necronomikon azt, aki nem ismeri az elsőt), aki a laboratóriuma felrobbantása után bosszút esküdött minden nemű bűnöző ellen, s az álcázás mestereként belülről, brutális módszerekkel intézte el ellenségeit. Ha engem kérdeztek, V pótlására talán ő lenne a legalkalmasabb a mezőnyből.





DUKE NUKEM (4 füzet)
A játékvilág talán legnagyobb bunkója (a PGO szerint a második), aki csak a jó nők miatt hajlandó megvédeni a világot, meg azért mert imád idegen seggeket szétrúgni. A Glorious Bastrard címre hallgató miniben ráadásul még nácikkal is szembe néz. Mit lehetne erre mondani: "Groovy!".
KUNIO-KUN (1 kötet, 10 rész)
A régi Nintendo-huszárok talán emlékeznek a River City Rampage vagy a közismertebb nevén Goal 3 néven futó játékokra. Annak idején a kiadó Technos-nak annyira jól ment a szekér, hogy mangát (igen ezennel nyitok a mangák felé is) adtak ki, főhősük Kunio főszereplésével, ami ráadásul anno még díjat is nyert 1995-ben. Igazi csihi-puhi ígérkezik kellő mennyiségű humorral nyakon öntve. Banzai!!!
MACGYVER (5 füzet)
Utolsó versenyzőnk a '80-as, '90-es évek ikonja, az ember, aki mindig az eszével, diadalmaskodik, a férfi, aki majdnem bármiből képes bombát fabrikálni, az első kocka, akiből akcióhős lett, MacGyver. Ráadásul a Fugitive Gauntlet című mini írója nem akárki, Mac édes apukája, maga Lee David Zlotoff. Azonban, hogy valami üröm is legyen az örömben, sajnos csak ő köszön be, a sorozat többi szereplője nem. De így is megéri szerintem, de lehet hogy csak azért mondom, mert kicsit elfogult vagyok a karakterrel szemben.
A szavazás határidejét egyenlőre nem határoztam meg, de legyen úgy kb. január végéig. S hogy még érdekesebb legyen, az első két helyezett jövőre biztosan tiszteletét fogja tenni az oldalon.
Utolsó napirendi pontként szeretnék valami olyat bejelenteni, aminek kevésbé fogtok örülni. Jelesül, hogy januárban pici szünetre vonul az oldal (de én nem). Ennek oka egyrészt, hogy picit elfáradtam, másrészt, hogy a tartalékaim nagyrészt kimerültek és nem túl vidám dolog hónapról hónapra rohamtempóban legyártani a következő füzetet, hogy időre kész legyen. Harmadrészt pedig lesz januárban ez a vizsgaidőszak nevű kihallgatósdi és a korábbi tapasztalataimból kiderült, nem szerencsés a fordítást és a tanulást egyszerre csinálni. De ne szomorkodjatok, az ehavi felhozatal kárpótolni fog mindenkit. Előre szólok, négynél több frissítés lesz még idén.
Igazam volt, tényleg rohadt hosszú lett ez a hír. Annyira, hogy menet közben meg is vacsoráztam. Nos, most már tényleg búcsúzom,
viszlát, srácok,
Skiyoker

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr148768610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása