PUNK

Na, ez mi?

2015. október 19. - Skiyoker

Jogosan merülhet fel a kérdés, elvégre hétfő van. De mivel én vagyok a ma született páfrány (hogy a zöld dolgoknál maradjunk), így ez is SZ-betűsnek számít.

Éppen ezért egy nem akármilyen frissítést kaptok ajándékba, hanem a The Matrix Comics első kötetét (nem összekeverendő a netes 1. szériával, ez a nyomtatásban megjelent változat). Előre szólok, aki Neo-t és Trinity-t vár az csalódni fog, Morpheus is csak kétszer jelenik meg és csak epizódszerepben. Aki viszont látta az Animátrixot, az sejtheti, mi várható, több hosszabb-rövidebb történet fűzére a Mátrix univerzuma körül. Tudom, hogy némelyik képi színvonala hagy kivetni valót maga után, de nézzétek ezt el, főleg ahhoz képest, hogy milyen anyagból dolgoztam. Rengeteg munka volt benne és ennél jobban nem tudtam megcsinálni. Vegyétek úgy, mintha trash-filmet néznétek.

És, ha már ajándékról volt szó, szívesen veszem a véleményeket, főleg, mert durván három évi hegesztgetés eredménye ez a 130 oldalas kis semmiség.

Kellemes időtöltést hozzá,
Skiyoker

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr88768628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

keildavid 2015.10.19. 20:21:53

Nem is gondoltam, hogy lesz ilyen képregény is. És látom, hogy ez egy antológia vagy válogatásféle, amiben több rövid történetet tartalmaz. Nekem tetszik. Jó ötlet, hogy ilyen is olvasható. Mindenképpen el fogom ezt is olvasni.
Ezer köszönet érte!
És Boldog Születésnapot kívánok neked Skiyoker!
süti beállítások módosítása