PUNK

Káosz közepette

2021. április 25. - Skiyoker

s18.pngSziasztok! Ha ezt olvassátok, az egyrészt azt jelenti, hogy működik az ütemező, másrészt még mindig akkora körülöttem a káosz, hogy nem tudtam naprakészebb hírt írni. Nos, ez itt a Sillage 18. része, melyben szintén nagy a rumli, köszönhetően egy jó kis vírus elszabadulásának. A köszönet természetesen jár Keildavidnak és Bélának, ami viszont árnyalja a jelen frissítésről alkotott képet, hogy a kész műnek jelen pillanatban csak az első tíz oldalát tudtam átnézni a korábban vázolt tényállás miatt. Természetesen igyekszem eme hiányosságot pótolni, de nem akartam, hogy frissítés nélkül maradjatok, így kénytelen voltam ezt is bevállalni. Most még nem tudom, hogyan sikerül összehozni a dolgokat, de ha jövő hét vasárnapig sem tudok ezen a híren kívül semmilyen infóval szolgálni, az nagy valószínűséggel azt jelenti, hogy kénytelen vagyok a nyári szünetet előre hozni júniusról májusra. Előre is bocs srácok, igyekszem mindent elkövetni, hogy ne így alakuljon.

Reménykedve búcsúzik tőletek,

Skiyoker.

U.i.: Természetesen amíg nem rendeződnek a dolgaim, addig a mai rész csak innen érhető el. Ilyen ez a rock-szakma. 

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr1316507566

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása