PUNK

30!!!

2020. október 19. - Skiyoker

lxo_v1_01.pngSziasztok! Igazából egy tök máshogy kinéző frissítést szerettem volna összehozni, de ez most valahogy nem jött össze. Először is valami egészen újat akartam csinálni, valami olyat amit képregény honosító eddig még sosem, de kiderült, hogy mindenki jobban jár, ha ez inkább nem valósul meg. Másrészt, mert aki tavaly ezen a napon járt itt, az tudna milyen nap a mai (az a szám ott fent nem méret) és azt is tudja, hogy most a SárkányVér következő része kerülne sorra, ám az sajnos nem készült még el, de jövőre biztosan visszatér kedvenc kapitányunk.

No, de lássuk a beugrónkat. Még augusztus végén SithStoner eljuttatta hozzám az első honosítását, a LolaXOXO első sorozatának 1. részét, én pedig úgy döntöttem, hogy némi tatarozás után megosztom ezt veletek. Hősnőnk, Lola egy világrengető katasztrófa során elveszíti a szüleit és egy Conrad nevű fickó veszi maga mellé, ám Lola megfogadja, hogy megkeresi a szüleit. Alkotónk Siya Oum, aki csinált ugyan ezt-azt a két nagynál is (Bombshells United), de igazán az Aspennél teljesedett ki, hiszen jelen sorozatunkat egymaga írta, rajzolta és a színeket is ő adta hozzá a kész produktumhoz, a kismillió féle borítóról nem is beszélve. Fura így, kicsit más tollával ékeskedve szülinapozni (bár a SárkányVér következő részéhez talán még annyi közöm sem lett volna, mint ehhez), de fogadjátok szeretettel SithStoner első munkáját és ha tetszett, bíztassátok, szerintem megérdemli.

akárhogy is, boldog szülinapot nekem,

Skiyoker.

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr4916246200

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása