PUNK

Meglepetés!

2020. szeptember 06. - Skiyoker

p_p_01.pngSziasztok! Ahogy múlt héten írtam, némi változás áll be a frissítésben. Nem kell megijedni, jön az Engedetlenség folytatása, csak most egy kis pihenőre küldtem a projektet. Erre jó okom volt, mivel múlt héten Darkness mester meglepett a Viadal címre hallgató Predator-mini remixelt változatával, amivel annyira meglepett, hogy úgy gondoltam, tehetek vele agy kivételt. Természetesen most csak az első felét kapjátok meg, melyhez a borítót és a kreditoldalt én szolgáltattam (na jó, egy nagyon picit belepiszkáltam), a folytatás pedig egy hónap múlva várható. A sztori egész röviden leírható, vegyük a galaxis legnagyobb "ragadozó"-ját és eresszük össze a Föld legnagyobb szárazföldi ragadozójával (a kép segít). Alkotóinkról is ejtsünk pár szót, írónk Kevin J. Anderson (nem hinném, hogy a sci-fi értő közönségnek be kellene mutatni), rajzolónk pedig a két nagynál előszeretettel megforduló Scott Kolins (a legjelentősebb talán a Flash-sel végzett munkája). Természetesen nagyon nagy köszönet illeti Darknesst a munkájáért, sosem lehet tudni, talán egyszer még lesz hasonlóban szerencsénk.

Viszlát,

Skiyoker.

Update: tegnap ugyan megcsináltam, csak elfelejtettem közölni a friss Toplistát:

  1. Alien - Engedetlenség #12: 34
  2. Sillage #11: 32
  3. A Terminator - 1984 #3: 28
  4. Predator - Rossz Vér #4: 26
  5. Ici-Pici Maszk #3: 12

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr2716192416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása