PUNK

Nagy a baj

2019. július 31. - Skiyoker

Sziasztok! Nehéz szívvel írom eme sorokat. Tudom, már rég kint kellene lennie az utolsó Turok-füzetnek és már nyakig benne kellene lennem az ehéten esedékes Alien munkálataiban, ám az élet a lehető legdúrvábban szólt közbe. A péneki vihar ugyanis csúnyán  hazavágta a gépem. Eleddig direkt nem szóltam, mivel hittem, hogy rövid úton sikerül orvosolni a problémát ám jelenleg úgy tűnik nagyobb a baj, mint gondoltam. Fáj ezt leírni, de kénytelen vagyok határozatlan idejű szünetre vonulni. Próbáljátok meg elviselni nélkülem (de utálok én obilról írni!), mert ha GlaDOS Still Alive (ide jött volna egy link, de valahogy nem jött össze a dolog, úgyhogy kénytelenek lesztek rákeresni, sírni szigorúan szabad, nekem kétszer majdenem sikerült), akkor nekem is menni fog.

Still Alive!

Skiyoker.

U.i.: Reményeim szerint, Hadinapló bejegyzésekben igyekszem tájékoztatást adni a fejleményekről.

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr9014988380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása