PUNK

Jó segg, rossz arc, csúf világ

2019. július 15. - Skiyoker

tmml02.pngSziasztok! A mostani késésért egyértelműen Kevin O'Neill okolható, a frásznak kellett minden egyes oldalt telepakolnia képbe írt szövegekkel! Pedig a fordítást még a nyári szünet alatt megcsináltam! Tuti, hogy egy jó darabig nem fogom elővenni Marshal Lawt!

Most, hogy kipuffogtam magam, térjünk rá a Maszk és Marshal közös kalandjának 2. felére. Nos, ott hagytuk félbe, hogy az egykori Álmodó egy fura kísérlet eredményeképp megszökött a börtönből arcán kedvenc zöld maszkunkkal. Másik hősünk ezért kénytelen elhalasztani a visszavonulását, hiszen csak ő képes rá, hogy elkapja. Persze utóda és barátnő-féléje, Gale Power is csatasorba áll, aki miatt értelmet nyer a hírcím első része. Emellé kapunk egy kiadós adag polgárpukkasztást és szado-mazo cuccot is, meg egy csatát, ahol az egyik fél al akarja pusztítani a másikat, míg a másik fél rohadtul nem akarja elpusztítani a másikat. Hogy melyik fél melyik, az a füzetből kiderül, melynek "elolvasása továbbra sem ajánlott senkinek!"

Na császtok, én leléptem!

Skiyoker.

U.i.: Nem tudom, érdekel-e valakit, de számolgattam a minap és kiderült, hogy a múlt héten került ki a 200. fordításom. Csak gondoltam, szólok.

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr8714947776

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása