PUNK

Toplista, 2017. Február

2017. március 04. - Skiyoker

Sziasztok! Eltelt egy újabb hónap, így fogtam magam, bekészítettem Elvis Presley-t a lejátszóba, és elhoztam nektek a havi mérleget. Úgy tűnik komoly versengés várható a jövőben az első helyért, ugyanis kedvenc gépemberünk (akinek sorozata az újrakeresztelés jegyében a Tűzvihar címet kapta, hála érte Gyurcykának) nem tudta megtartani a decemberi első helyét, ami azt is jelenti, hogy a Predator ismét levadászta az első helyet. A harmadik helyen Darkman és Ashy Nyesi (igen, nézem a sorozatot és piszkosul jó!!!) kettőse végzett és igen, sikerült átlépni a bűvös nyolcas álomhatárt, bár nem annyira, mint reméltem. Sereghajtónk ismét a Maszk lett, de nem hiszem, hogy ez egy hónap múlva is így lesz.

A különbözeti listát viszont Darkmanék söpörték be a Predator stagnálásának és a Terminator zuhanásának hála.

Ne feledjétek, a március egy szerdával hosszabb lesz, kíváncsi vagyok, mi történik az élmezőnyben, ha az Alien is beszáll a buliba. De addig is,

viszlát,

Skiyoker.

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr712311933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása