PUNK

"Ave... Atque... Vale..."

2016. február 24. - Skiyoker

Sziasztok! Szomorú ez a mai nap, búcsút intünk egy hősnek és véget ér egy korszak. Ugyanis ma kerül sorra a V, mint Vérbosszú tizedik és egyben utolsó része. Nehéz ilyenkor mit írni... Kemény harc volt elkészíteni az egész sorozatot és sokszor voltam úgy vele, hogy "hagyom az egészet a fenébe", de ti, akik hónapról hónapra a lista élére repítettétek V-t, adtatok erőt hogy végigcsináljam és ezért nektek jár köszönet. Persze idő közben nekem is rendesen szívemhez nőtt ez a maszkos csirkefogó és nagyon fog hiányozni, gondolom nektek is. Magáról a füzetről nem is árulnék el semmit, talán csak annyit, hogy utószóként hozzácsaptam Moore mester előszavát, amit annak idején lehagytam az első részből. Úgy éreztem így lesz kerek a dolog, mellesleg nagyon érdekes iromány. Nos, azt hiszem ideje búcsúznom mára,

s így ér véget e Vásott Kabaré.
Skiyoker.

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr898768586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása