PUNK

Bréking!!! (reccs)

2015. június 21. - Skiyoker

Igen, olyannyira, hogy vasárnap kerül ki szombat helyett, van ilyen. Rico74 a minap küldött egy elismerő kommentet, aminek nagyon örültem, de minden igyekezetem ellenére nem tudtam a saját blogomon választ írni rá (kész röhej), ezért, meg azért, mert már meglebegtettem, felköltöztettem az oldalt a Facebookra is (a PunkBook link oldalt). Nagy valószínűséggel ott fogok hosszabban válaszolni mindennemű megjegyzésre. A PunkBox persze marad, így oda is nyugodtan írhattok.

Bocs a szóviccért,
Skiyoker

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr628768680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása