PUNK

Lola, újra.

2021. augusztus 30. - Skiyoker

lxo_v1_02.pngLola XOXO 2. rész. Ha nem bánjátok, minden mást majd holnap, ha végre kialudtam magam.

Update: Tartozom némi magyarázkodni valóval, szóval essünk is neki. Pár hónappal ezelőtt, nagyjából akkor, amikor a MASK frissítés kikerült, elkezdtem agyalni, hogy kezdeni kellene valamit Lolával. Megkerestem SithStonert, mivel az ő ötlete volta projekt, hogy mi tévők legyünk. Végül abban állapodtunk meg, hogy üres heti frissítést csinálunk belőle, jómagam fordítok, ő pedig beír. Csakhogy vasárnapra nem készült el a nagy mű (kezdők kedvéért ez itt), így kénytelen voltam saját kezembe venni a dolgokat és bizony ez eltartott egy darabig. Szeretnék is ezért bocsánatot kérni mindenkitől, már csak azért is, mert mégiscsak az üres heti AvP-t dobtam Loláért, amit azért alapból is neccesnek éreztem, elég csak a rajongókra gondolni. Remélhetőleg legközelebb ilyesmi már nem fog előfordulni, megígérni nem tudom, de hátha.

Hogy magáról a frissítésről is szó essen, legutóbb ott maradt abba, hogy Lola elég szorult helyzetbe került egy kocsmai verekedés után. Most végre kiderül, hogyan mászik ki a slamasztikából. Emellett megismerkedünk egy csapat zsoldossal is, akik mindennapi betevőjüket állatviadalokon szerzik meg, de már nem sokáig. Minden más a füzetből kiderül.

Kellemes olvasgatást,

Skiyoker.

A bejegyzés trackback címe:

https://punkomics.blog.hu/api/trackback/id/tr6016675330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása